Kategorie

Producenci

POZOSTAŃMY W KONTAKCIE

+ 48 533 229 664

(10-18)

PayU

 

Frequently Asked Questions/Najczęściej zadawane pytania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jakie formy dostawy mogę wybrać?

 

Twoje zakupy możemy wysłać:

- Kurierem 48 Poczty Polskiej

Kurierem 48 Poczty Polskiej za pobraniem

- paczkomatem

- przesyłką kurierską

- przesyłką kurierską za pobraniem

- poleconą przesyłką zagraniczną (na teren Europy, Rosji, Izraela, Cypru)


Możesz również odebrać zamówienie osobiście w Warszawie (okolice stacji metra Słodowiec), po wcześniejszym umówieniu się.

 

Ile będę czekać na przesyłkę?

 

Przesyłki nadajemy w ciągu 2 dni roboczych od dnia odnotowania płatności.

 

Kurier 48 dostarczany jest w ciągu 1-3 dni roboczych od nadania (zależnie od godziny nadania).

Przesyłki wysyłąne za pomocą sieci Paczkomatów firmy InPost są dostarczane do Paczkomatu odbiorczego w terminie 2-3 dni roboczych od daty nadania.

Przesyłki kurierskie zazwyczaj dostarczane są następnego dnia roboczego po nadaniu.
Przesyłki zagraniczne (Europa, Izrael, Cypr, Rosja) dostarczane są w przeciągu 3-10 dni roboczych od nadania.  

 

Jak mogę zapłacić za zakupy?

 

Za zakupy możesz zapłacić:

- przelewem (internetowym bądź pocztowym)

- gotówką przy odbiorze osobistym

- gotówką przy odbiorze paczki od przewoźnika

- za pośrednictwem systemu PayPal (tylko w przypadku przesyłki zagranicznej i tylko w walucie Euro)

- za pośrednictwem systemu Payu

 

Ile wynosi koszt przesyłki?

 

Koszty przesyłek są stałe i wynoszą:

Wartość zamówienia brutto

Poczta Polska
Kurier 48

Poczta Polska
Kurier 48 porbanie

Wysyłka paczkomatem InPost

do 150zł

10 zł

13 zł

8,99 zł

od 150zł do 200zł

7 zł

10 zł

7,50 zł

od 200zł

0 zł

5 zł

0 zł

 

 

Wartość zamówienia brutto

Przesyłka kurierska

Przesyłka kurierska za pobraniem

do 100zł

15 zł

17 zł

od 100zł do 200zł

12 zł

15 zł

od 200zł do 300zł

8 zł

12 zł

od 300zł

0 zł

10 zł

























30.26 złotych brutto - przesyłka polecona zagraniczna (Europa, Rosja, Cypr, Izrael) dla zamówień o wartości do 100 zł brutto
42.56 złotych brutto - przesyłka polecona zagraniczna (Europa, Rosja, Cypr, Izrael) dla zamówień o wartości powyżej 100 zł brutto"



Czy zakupy można odebrać osobiście?

 

Jak najbardziej.

Zamówienie można odebrać osobiście w Warszawie, w okolicach stacji metra Słodowiec. Skontaktuj się z nami (biuro@retrokraftshop.pl) aby umówić się na odbiór w dogodnym dla Ciebie terminie.

 

Czy mogę dostać fakturę VAT?

 

Tak, na życzenie wystawiamy faktury VAT. Jeżeli potrzebujesz faktury, podczas składania zamówienia zaznacz właściwą opcję i podaj adres i dane firmy z numerem NIP.

 

Jak mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

 

Stan realizacji zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się na stronie sklepu, w zakładce ‘Moje Konto’, klikając na ‘Historia i szczegóły moich zamówień’. O każdej zmianie statusu zamówienia powiadomimy Cię również mailowo.

 

Chcę zmienić swoje zamówienie. Jak to zrobić?

 

Jeżeli status zamówienia nie zmienił się jeszcze na ‘Wysłane’, możesz zmienić swoje zamówienie. Napisz do nas jak najszybciej na biuro@retrokraftshop.pl!

 

Przesyłka do mnie nie dotarła. Co robić?

 

Skontaktuj się z nami (biuro@retrokraftshop.pl). Podamy Ci numer nadania przesyłki, dowiemy się na jakim jest etapie dostarczenia i popędzimy przewoźnika. :)

 

Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

 

Wszystkie produkty, o ile znajdują się one w stanie niezmienionym, możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, składając mailem lub korespondencyjnie oświadczenie (zgodnie z rozdziałem 4  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827 ze zm.)). W takim przypadku zwrócimy Ci pełen koszt zwracanych zakupów oraz przesyłki w wysokości nie przekraczającej najtańszy oferowany przez nas sposób dostawy. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

Jeżeli chcesz zwrócić zakupy, skontaktuj się z nami - biuro@retrokraftshop.pl.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość możesz pobrać tutaj.

 

Jak mogę złożyć reklamację?

 

Jeżeli produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami (biuro@retrokraftshop.pl). Rozpatrzymy Twoją reklamację i po jej akceptacji zaproponujemy wymianę produktów lub zwrot poniesionych kosztów.


 

Co to są punkty lojalnościowe?

 

Punkty lojalnościowe zbierasz zawsze, gdy robisz zakupy w naszym sklepie. Każde wydane 10 zł to 1 punkt lojalnościowy o wartości 0,20zł. Na przykład robiąc zakupy za 53zł, uzyskujesz 5 punktów lojalnościowych, które razem mają wartość 1 zł. W dowolnym momencie punkty możesz wymienić na bon rabatowy, dzięki któremu mniej zapłacisz za kolejne zakupy.

 

Co to są bony rabatowe?            

 

Bony rabatowe uzyskujesz wymieniając na nie punkty lojalnościowe. Gdy stwierdzisz, że chcesz wykorzystać swoje punkty, wymieniasz je na bon logując się na swoje konto w naszym sklepie. Automatycznie generujący się kod bonu rabatowego wpisujesz w Koszyku podczas składania zamówienia. Aby móc wykorzystać bon, zrób zakupy za co najmniej 100zł.

 


RETRO KIT

 

DARMOWA WYSYŁKA

 

PACZKOMATY